20 Mart 2009 Cuma

yemeyin ben(biz)i

herkesin tek yaptığı yarışmak ve rakip gördüklerine üstünlüğünü kanıtlamak!
sıkılıyorum..
boşver! biz kendimize bakalım diyorsun
onlar arasında uzaylıyız
ve onların da uzaylı olmasını bekleyemeyiz;
gül geç diyorsun
biliyorum..
ama her an bir tanesi gözüme gözüme batırırken aptallığını
boğulmaktan korkuyorum..



yavuz çetinin hislerimize tercüman olan şarkısının sözleriyle de pekiştirelim konuyu
Bana öğretilen her şey
Bana önerilen her şey
Bana dayatılan yaşantı
İşe yaramaz bir çöplük
Yarattığınız sistemler
Kullandığımız yöntemler
Yaşamak istemem aranızda
Belki de terslik bende
Yapamadım bu düzende
Kaçacak delik arar oldum
Sürüngenler şehrinde
Eğitilmiş köpekler
Doymak bilmez maymunlar
Yaşamak istemem artık aranızda
Benden bir ruhsuz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden bir hissiz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden bir uyumsuz yaratmayı
Nasıl başardınız
Benden sizden biri yaratmayı
Nasıl başardınız
Yaşamak istemem artık aranızda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder